Re: cdrom 72x

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 13:42:01 MET

Guru Jarek G. w poscie <cu5a7ts3l0rhpgcjb1ekghsgrhpcu4fspi_at_4ax.com>,
Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl naskrobal...
> To nie dla mnie - kolega ma klienta, ktory sie zapytal...

Po prostu juz sie przejechalem z cd firmy cREATIVE. Mialem kupic swego
czasu teaca 32 a napalilem sie na ten syf, bo byl z pilotem :( I
zalowalem tej decyzji przez ok. 2 lata. Teraz kupilem teaca i mam
nadzieje ze tak jak pisza wszyscy to sprzet nie do zdarcia. Dla mnie po
prostu liczy sie bezawaryjnosc. A mam juz zle doswiadczenia z cdkami.
Spytaj kumpla czy oby na 100% jest pewny swego wyboru.

--