Proxy

Autor: Oliver (polkiu_at_poczta.fm)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 14:12:10 MET

YO
Jest taka sprawa, u mnie na uczelni niedawno uniemozliwili wylaczenie
serwera proxy - zawsze jakis musi byc wlaczony (oczywiscie kichowato to
chodzi)ale jest inna sprawa - chyba przez to wlasnie niemozliwe jest teraz
polaczenie sie np z serwerami napstera lub audiogalaxy. Mam nadzieje ze to
wlasnie przez to bo obie te sprawy wydarzyly sie mniej wiecej w tym samym
czasie. W zwiazku z tym jest jakas mozliwosc obejscia tego czego ;) czy tez
jestem skazany na to.

A moze sa jakies ciekawe (czytaj szybkie) proxy serwerki na terenie slaska
(us odpada)?

Ollie