Re: out of system resources

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 13:48:24 MET

Witam

Użytkownik "K.Wasielewski" <kwas_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

> Jak zrobic taki profil aby programik nie zajmowal zasobow?

Będzie zajmował zasoby ;)

ale można w danym profilu nie uruchamiać zbędnych programów.
A nawet urządzeń.
Jedyny profil który opracowywałem kiedyś to profil do Novella.
Karta sieciowa + sterowniki + środowisko.
Klient novella niesamowicie spowalnia więc opłacało się
utworzyć profile w których go nie będzie.

Pzdr.
Artur