Re: divx - problem z szybkoscia

Autor: Piotr Kolodziejczyk (piotr_at_wnoz.us.edu.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 11:45:05 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Bo karcie graficznej też trochę to skalowanie czasu zajmuje i procesora
> głównego niestety też troszkę mocy zjada...
W opisie cirrus'a GD54M40 (zabytek) pisza, ze sprzetowo skaluje w pionie i
poziomie od 1x do 4x,
poprzez interpolacje (poziom i pion) lub replikacje lini (tylko pion).
Wystarczy tylko wpisac odpowiednie wspolczynniki do dwoch rejestrow.

> U mnie różnica w obciążeniu procesora mimo używania trybu overlay wynosi nawet do 30% (pomiędzy
> np. 320x240 a powiększeniem na cały ekran 1280x1024).
Pisza tez, ze od 1024x768 skalowanie nie dziala (za mala przepustowosc
pamieci) :(
Ale teraz RAMy troszke szybsze sa.

Pozdrawiam,
Piotr