Re: DVD LG-841B badziewie ??? POMOCY !

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Mon 29 Jan 2001 - 11:32:23 MET

To jak sobie poradziłes z tym problemem ?

Niestety bardzo się zraziłem do firmy LG :-<

Już zapłaciłem 60 zł za naprawę i widmo nastepnych kosztów trochę mnie wkurza.

Widac z tego że firmy sprzedają chłam . Dziwią mnie bowiem częste "awarię"
czytników po okresie gwarancji (po roku) ...
Czyżby producenci tak projektowali czytniki aby wytzrymały tylko rok a póxniej
się uszkadzały a ludzie byli skazani na zakup nowych ???

Orientowałem się trochę i dowiedziałem się żedużo własnie LG wysiada własnie w
ten sposób po roku użytkownaia.
Cos musi w tm być :-<<<<<<<<<