potrzebne drivery SBLive 5.1

Autor: Sigma (pswid_at_friko2.onet.pl____)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 10:49:58 MET

Poszukuję driverów (a najlepiej kompletnej instalki LiveWare) w wersji do SB
Live 5.1.

Oryginalna płytka uległa zniszczeniu, a sklep w którym kartę kupiłem (i
wszystkie inne sklepy w okolicy) aktualnie takich kart w sprzedaży nie
posiada i nie może wykonać kopii :((

Przeszukałem już chyba wszystkie ;) adresy ftp - niestety nigdzie ich nie
znalazłem, a na stronie Creative'a jest tylko wersja "nienadająca się" do
kart serii 5.1 :(

Jeśli jakaś "życzliwa dusza" mogłaby umieścić zawartość oryginalnej płytki
na jakimś szybkim serwerze ftp w Polsce, lub zna adres spod którego można te
sterowniki ściągnąć (i mogłaby mi go podać) byłbym niezmiernie wdzięczny.

Pozdrawaim,
Sigma

odpisując na priv usuń ___ z adresu e-mail.