Re: Jak uruchomić 2 karty sieciowe ???

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 10:11:07 MET

Robert J. napisał(a) w wiadomości: <951tnf$ell$1_at_sunflower.man.poznan.pl>...
>(...)
>zainstaluj TCP/IP i przydziel im stałe IP.
>(jak nie podac to WIN bedzie wolno startowal, )

Udało ci się połączyć dwa kompy tylko na TCP/IP?
Łał. Mi działają na samym IPX, Netbeui, ale na samym TCP nie chciały...

>zainstaluj rowniez usluge: udostepnianie plikow i drukarek....
>to podstawa, bez tego kompy nie zobacza sie, mozesz jeszcze
>IPX ale jak masz IP to juz jest to zbedne,

Chba lepiej IPX. Większość gier na tym chodzi, a te które chodzą na TCP i
tak potrzebują serwera "giercowego".

Pozdrawiam
Marek