Microstar + Ati czyli co jest grane ....?

Autor: Artur Kośmider (arturk_at_pro.bsb.com.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 10:07:03 MET

Jestem posiadaczem Ati Rage 129 Xpert2000 (chyba tak sie pisze)
plytki Microstara oraz AMD Durona 750 ... dodatkowo mam 64 megsy pamieci ...

No i praktycznie wsjo gra oprocz tego, ze filmy w formacie DivX sie wieszaja
oraz efeky Winampa zachowuja sie podbnie ...

Czy to jest wina nie wspolgrania karty z plyta ? Czy ktos mialo takie
problemy ?

Czy to wina sterownikow karty gfx ? Moze zainstalowac nowsze ?

Czy to wina pamieci ? 64 megsy to nie za duzo ?

z gory dzieki za pomoc !

Artur Kośmider
ICQ 42607764