Odp: Plustek U12 i nowe drivery - Pomocy !!!

Autor: HK (hk_at_kr.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 09:53:06 MET

Użytkownik Henry(k) <henrico_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9536e0$pjt$1_at_news.tpi.pl...
> Witam.
> Zciągnąłem nowe drivery do tego skanerka
> ale instalka wymaga numeru seryjnego produktu
> w formacie 12X123456789 a ja mam numer
> seryjny na skanerze dziesięciocyfrowy.
> Czy ktoś ma ten skaner z numerem 12 znakowym
> i mógłby mi go użyczyć, bo program sprawdza
> poprawność numeru (ale nie łączy się z inetem)
> i byle czego nie przyjmie

Okazuje sie ze goscie w Multimedia Vision (dystrybutor Plusteka) zalepiaja
oryginalne numery seryjne jakimis swoimi numerami , o czym zapominaja
poinformowac. Potrzebny numer znajduje sie pod spodem skanera lub na pudelku
(na gorze , moze byc zalepiony tym polskim).

Pozdro , HK