Re: Jaki Celeron do podkrecania???

Autor: jerste (jerste_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 09:17:42 MET

Użytkownik Paweł Rączka <ghost_at_jasna.tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:95351q$llu$1_at_news.tpi.pl...
> Planuje zakup procesora i zastanawiam sie co wybrac.
> Fundusze ograniczaja mnie do wyboru pomiedzy: Celeronem 633,667,700
> Ktorego z nich wybrac zeby dobrze sie podkrecal (oczywiscie kupie wersje
cc0

> Reszta konfiguracji to: Abit SE6, Golden ORB, 256MB RAM 133MHz
> Ge-Force2 MX Pixel View, SB Live, IBM DTLA307030
Bierz 633 najwieksza szansa ze pojdzie na FSB 100Mhz bez zmiany napiecia ale
pewnie trzeba bedzie je troche podniesc.
700 prawdopodobnie nie bedzie stabilna na FSB 100Mhz, a o ile sie nie myle
kolejna nizsza FSB na twoim Abicie to 90Mhz a wiec osiagniesz to co na 633 a
bedzie troche drozej i wolniej bo tutaj o szybkosci decyduje najbardziej
wielkosc FSB.

pozd