Savage 4 GT 32 MB na PCI - problem

Autor: ATek (atek_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 09:01:12 MET

Witam grupe
Mam pytanko, a wlasciwie goraca prosbe o pomoc.
Otoz nabylem ostatnio karte graficzna S3 Savage4 32 MB (395/397) na PCI zeby
moj wysluzony PC dostal troche wiatru w zagle no i mam problem. Otoz karta
chodzi pod Win98 jedynie w rozdzielczosci 640x480 przy 16 kolorach, po
zmianie rozdzielczosci komp. dochodzi do momentu, gdy powinien wyswietlic
pulpit Windozy i system sie wiesza. Dodam ze zaczalem od Win95 i objaw byl
taki sam. Moj sprzet to P166MMX krecony na 200 + plyta TopGun na TX-Pro.
Dodam ze probowalem na konfiguracji bez karty muzycznej, jak rowniez
ustawilem procka na wlasciwa czestotliwosc (bez krecenia) i caly czas mam
ten sam objaw. Koncze i jeszcze raz prosze o jakikolwiek sugestie, bo juz mi
sie cisna na usta wyrazy niecenzuralne :-(((.

pozdrawiam
ATek