Re: FIC VA503+ i Win ME

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 12:48:02 MET

Hej
a ja sie wtrące
Użytkownik "pawel" <pawelok123_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam

> Rozwiazanie problemu (update biosu) jest opisane
> na stronie Fica: www.fic.com.tw
>
> Bios masz tutaj:
> ftp://ftp.fic.com.tw/bios/motherboards/socket7/va-503+/Je4331.zip

Zalozylem sobie ów bios i problem zniknąl... to znaczy ten problem. Mam za
to inny. uzywam 2 systemów: WinME i Win 2000 a raczej uzywalem. Po zmianie
biosu Win2000 w trakcie ladowania wyrzuca komunikat ze bios nie jest fully
ACPI compliant i staje. Moglbym wylaczyc ACPI ale to chyba wymaga jakby
reinstalacji w2000 czego nie chce robic. Przyjdzie poczekac na nowy bios
ktory moze bedzie ACPI compliant... :(

--
Pozdrovionka
Speedy