Utawienia AGP !!!

Autor: Washington Irving (hiflyer_at_poczta.fm)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 02:17:44 MET

Witam.
SiSoft Sandra podaje mi komunikat, ze mam za duza czestotliwosc magistrali
AGP wykrywa ja jako ustawiona na 100 MHz ( x2 =200 ).
W poradach pisze, zebym albo zmniejszyl czest. FSB, albo dzielnik FSB/AGP.
FSB mam ustawione na 100 MHz (Cel II 533 - 800). Przeciez AGP powinno
normalnie pracowac.
Mam pewne problemy z AGP (np. w tescie AGP w DirectX raz wypada ok, a raz
wywala komunikat, ze wystapil blad), wiec wydaje mi sie, ze moze
rzeczywiscie jest cos nie tak.

Prosze o pomoc lub wyjasnienia, jesli cos nie tak rozumuje.
Pozdrawiam