Re: Utrata gwarancji na HDD?

Autor: kamilgasperowicz_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 29 Jan 2001 - 01:21:16 MET

> 3) Od spodu pod elektroniką kolejny otwór - około  5mm x 3 mm (taki podłużny
> okrągły)
(...)
> Przy okazji na nowych dyskach tez sa takie dziury na IBM jest mała ale
> zaklejona wytrzymalsza taśmą
> a na Seagatech jest z u góry tez zaklejona tasma.

Dzieki za okazane współczucie i rady.

Te małe okrągłe dziurki służą pewnie do odciągnięcia powietrza z dysku, ale
żeby nie było żadnej uszczelki gumowej w obudowie...
Może brakuje miejsca żółtkom (albo brakowało)
W każdym razie dysk się zatarł kompletnie i w ogóle go teraz nie rozpoznaje w
Biosie.
Już 3 razy odnosiłem go do serwisu... (ostatnie 2 razy go odsyłali - jak mówią)
Teraz pozostaje wysłać na własny koszt do dystrybutora z odpowiednim pismem.
Dystrybutor chyba źle zinterpretował to uszkodzenie (jako mechaniczne - przyp.
że dysk spadł na ziemie lub został udeżony, a tak nie było - zatarł sie chyba).

Pozdr.