Detonatory a system w2k

Autor: Michal Pander (mpander_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 01:06:46 MET

Witam

Na czym polegają różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami
 Detonatorów (sterowników do kart graficznych z chipami nVidii)

Spotkałem się z następującą sytuacją:
 na jednej z polskich stron ściągnąłem sterowniki (niby)
 referencyjne oznaczone numerem 7.17 podczas gdy (wtedy)
 na oficjalnych stronach nVidii oferowane były sterowniki 6.xx

 Jakiś czas temu za najnowsze uchodziły sterowniki 6.67...

 Czy istnieją Detonatory "nieoficjalne"
   (czyt. podrasowane, wzbogacone, czy co tam jeszcze?)

 I najważniejsze: mam kartę Pine'a z Rivą TNT2 m64 32MB.
  Jeśli instaluję nowe Detonatory (od wersji 5.13 w górę)
  to mam poważne kłopoty zarówno z aplikacjami OpenGL
  (np. 3dmax viz) jak i "tracę" dostęp do wybranych
  rozdzielczosci (np. 1152x864).
  Pomaga powrót do wersji 3.84.
 O co tu chodzi???

pozdrawiam