Odp: Speed Disk a Windowsy :-(((

Autor: Marcin (martomczyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 01:17:05 MET

Ja takze mialem klopoty z NU2000 przy próbie uruchomienia nortona disc
doktora wyskakiwal komunikat o partycjach ze sa zepsute i czy je naprawic.
Pierwszy raz jak to zobaczylem to postanowilem ze naprawie w koncu po to
jest ten caly NS i to byl moj blad gdyz cala partycja e poszla w zapomnienie
a wlasciwie dane nan niej bo sama partycje odzyskalem w Partition Magik.
Podobno NU w niekturych kompach moze niezle namieszac w dysku przynajmniej
tak slyszalem. Takze wina lezy raczej po stronie NU
Użytkownik SM.OK !!! <smok70_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9529eo$npf$1_at_rymunda.torun.pdi.net...
> Witam szanownych grupowiczow.
> Chcialbym podzielic sie z wami pewnymi spostrzezeniami i dowiedziec sie
czy
> ktos ma podobne problemy.
> Otoz rzecz dotyczy uzywania programu Speed Disk (z pakietu Norton
Utilities)