Re: padniety dysk

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 00:51:22 MET

> Hi,

> Pytanie raczej na grupę dotyczącą systemu operacyjnego :-)
> (skąd mam wiedzieć, czy chcesz ratować FAT, NTSF, HPFS czy EXT2?)
>
> Prawdopodobnie może nieco pomóc Tiramisu, zwany teraz Easy Recover.
> FATa 16/32 oraz NTFS obsłuży.

pod warunkiem ze system zobaczy dysk.... nie sadzisz? nie podalem jaki
system bo i tak nie ma to na tym etapie znaczenia.... jak bede potrafil
zmusic system/bios zeby zobaczyl dysk to bede wiedzial jakiego uzyc
programu.... poniewaz chodzi o dane tekstowe wiec raczej nie powinno byc
problemow z wyborem softu ratunkowego - w ostatecznosci jakis edytor dyskowy
pomoze.... choc uwazam to za kare za grzech nierobienia backapu.... tyle ze
to nie moj dysk.....:-(((
 tiramisu znam.... dzieki mimo wszystko.....
 na teraz sytuacja wyglada tak ze nawet dedykowany program producenta dysku
(Western Digital) nie potrafi go rozpoznac.... a czasem jak w biosie podam
parametry dysku przepisane z etykiety to caly komputer staje i nie da sie
uruchomic do czasu az odlacze dysk....
a swoja droga jak to sie robi w firmach odzyskujacych dane "zawodowo"
Pozdrawiam...

Mis