Re: karta sieciowa

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 00:58:17 MET

"PiotrekŽ" <viko_at_priv5.oet.pl.invalid> napisał:

> Mam jakiś model z 95 roku na ISA. Scalak firmy 3Com typ 8350-03,
> pusta podstawka od boot ROM. Nr FCC ID: DF67CC3C509-TP

W tym FCC ID masz zawarty model karty: 3c509-TP (3com Etherlink III).

> 1. Czy jest sens zakładać ją do mb ax63pro, win 98se. Czy lepiej od
> razu iść do sklepu po nową?

Zależy, czy Ci zależy :-) na 100 Mb/s (PCIMCIA w notebooku setka?). Bo jako
dziesiątka to IMHO jeden z lepszych modeli na ISA.

> 2. Czy ROM został rozszabrowany, czy jest jakąś dodatkową opcją?

Dodatkową, co nie wyklucza szabru ;-)

> Zamysł jest taki by przez kartę przegrywać pliki z nootebooka, czyli
> odległość między kompami minimalna.

Przed włożeniem jej do peceta, namierz gdzieś program 3c5x9cfg.exe, odpal w
czystym DOS-ie i ustaw parametry karty (IRQ, I/O, FullDuplex itp.). Nie
pamiętam, czy ten model był P&P - jeśli tak, to można to wyłączyć tymże
programikiem.

JoteR