Re: V4 4500 vs. GF 2MX

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 23:56:10 MET

Cześć,

> Kiedyś był, teraz jest to x3dfx (był to 3dfx Belfast office).

Tym nie mniej to NIE JEST 3dfx. Chodziło mi o odpowiedź na pierwotny post
> Myślę, że jest szansa na dwie edycje driverów do V5.

Na gdybaniu raczej niewiele bym zarobił. Jeśli ktoś ma taką kartę to nic
więcej oprócz czekania mu nie pozostaje. Jednak dla kupującego IMHO powinno
mieć znaczenie to, że żadnego konkretu jak na razie nie ma a firma w
zasadzie przestała istnieć ...

> Poczekamy, zobaczymy.

Oczywiście. Natomiast znaczenie to ma głównie dla posiadaczy ...

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."