Re: Ustawienia DMA

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 23:04:13 MET

Hi,

Przede wszystkim na przyszłość proponuję zgłaszać się z problemami
dotyczącymi głównie systemu operacyjnego na grupę poświęconą temu
systemowi, czyli pl.comp.os.win95 :-)

Axell wrote:

> Zainstalowalem stery VIA 4in1 do IDE (VIA BusMaster PCI IDE Controller) i
> zalaczylem DMA przez *tool*.exe-costam dolaczonego do packu i.... w
> menadzerze, ustawieniach dysku zniknela opcja UDMA (lub DMA, nie pamietam

Prawidłowo, w sterownikach VIA opcję DMA kontroluje ten programik
a nie opcja w Menedżerze.

> jakie bylo). Stery byly niekompletne, brakowalo pliku viadsk.cat

Ma go brakować, nie jest on do niczego potrzebny i jego brak na nic
negatywnie nie wpływa oprócz tego, iż system raportuje jego brak.

> Transfer wydaje sie zbyt maly(taki byl od poczatku, ale nie wiem jakie
> stery byly wgrywane).

Podaj wyniki HDTACHa.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |