Re: Mysz i modem a gniazdo szeregowe

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 17:53:46 MET

Użytkownik Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:951hup$mk5$1_at_news.onet.pl...

> Kazda normalna plyta glowna ma 2 gniazda szeregowe, wiec mysze podlaczasz
do
> com1, a modem com2.
> Innego rozwiazania nie ma.

Większość płyt ma USB, tyle, że starsze modele nie mają tego złącza
wyprowadzonego na zewnątrz. Należałoby to sprawdzić w dokumentacji płyty i
ew. zaopatrzyć się w śledzia USB.

Krzysztof Kucharski