Re: IExplorer i Has³o ?

Autor: grom (grom_at_grom.max.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 15:50:53 MET

> Czy kto¶ zna rozwi±zanie ?

no to tak...ja znalazlem rozwiazenie jak mi nauczyciele w szkole pozakladali
;-)
uruchamiasz outlooka...i tam nad skrzynka odbiorcza jst folder "Foldery
lokalne" a nad nim Outlook expres...potem klikamy taki zolty napisa
'tozsamosci' utworz nowa torzsamosc... tworzymy nowa torzsamosc ustawiamy
zeby byla uruchamiana przy starcie i zamykamy outlooka i otwierami explorera
i dzialamy....gorzej jak na kompie nie ma outlooka...wtedy...hmm nie wiem co
i jak ;-)

grom