Re: Stary komputer i nagrywarka

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 11:39:15 MET

"Jacek Grodzki" <jacgro_at_venus.ci.uw.edu.pl> napisał:

> OK, ale jeżeli będę nagrywać audio, to chyba będzie mi potrzebne
> minimum 650 MB wolnego miejsca na dysku - czy tak?

Dobrze by było mieć, aczkolwiek w Twoim przypadku (dysk 1,2 GB) nie za
bardzo da się wygospodarować - tak jak koledzy pisali - ok. 800 MB,
najlepiej na osobnym dysku lub przynajmniej partycji (coby uniknąć problemów
z fragmentacją plików do nagrania). IMHO powinieneś rozejrzeć się za jakimś
niedużym dodatkowym dyskiem, na którym będziesz przygotowywał materiał do
nagrania na płytkę - po wypaleniu zrobisz quickformat i następny proszę :-)

JoteR