Overclocking PIII 450 przez AMI BIOS

Autor: jAcOb (jacobwodzynski_at_poland.com)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 12:32:54 MET

Po pierwsze: Na ile moge podkrecic PIII 450Mhz zeby bylo w miare stabilnie??
2. W moim BIOS-ie ( AMIBIOS EASY SETUP UTILTIES Ver. 1.17 ) mam pod "Avanced
Chipset Setup" opcje "CPU/PCI Clock Selection (Mhz)". Z nazwy mozna
wywniozkowac ze to wlasnie sluzy do wybierania Mhz. Mam nastepujace
mozliwosci:

----
Auto ( Default )
124/41.44
112/37.3
133.3/44.43
100/33.3
----
Wyglada na to ze 100/33.3 jest wlasnie typ co jest wybierana jak sie ma
Auto. Bo nie pokazuje zadnego ostrzezenia. A jak n.p wybralem 112/37.3 to
pisalo czerwonymi literami cos w stylu
Warning: CPU frequency is over normal !
Wiec sie zastanawiam które wybrac zeby sobie te 450Mhz podkrecic i zeby tez
sie nie sypalo.
Czy ktos moze wytlumaczyc te opcje??
Kuba Wodzynski
---