Re: win2000

Autor: press (press_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 19:40:25 MET

> 1. Czy mozna z NTFS przejsc na FAT32 nie tracac danych?
- wydaje mi sie ze juz Partion Magic 5 z tym sobie poradzi, ja konwertowalam
ostatnio partycje z NTFS na FAT32 i bylo o.k.

> 2.Czy programy takie jak MORE TV i PERFECT AUDIO dzialaja pod tym systemem
> nie powoduja niebieskich ekranow co dzieje sie czesto pod WIN 98SE (pytam
> osoby ktore korzystaja z tych programow).
- nie wiem, nie korzystam

 3.Czy z SDI nie ma zadnych problemow (win2000) -instalacja,uzytkowanie.
- nie ma zadnych problemow (chyba, ze siec lokalna, to trzeba zainstalowac
jeden protokol i sprawa sie rozwiazuje)

> 4.Czy na 366 i 64 ramu system bedzie mogl w pelni rozwinac swoje okienka?
- u mnie poszlo na 333 i 64RAM, ale czesto wyskakiwal komunikat o braku
pamieci wirtualnej, lepsze by bylo 128RAM-u, procesor moze byc

>5.Czy moge jedna partycje miec na FAT32 z win98se a druga z win2000 z NTFS
> na tym samym dysku twardym?-jakies konflikty ?- czy win 98(fat) bedzie
> widzial dysk 2000(ntfs) i na odwrut?
- ja po przekonwertowaniu partycji z win2k na NTFS mialam dosc duze
problemy, poniewaz zaczal mi sie resetowac komputer gdy odpalalam katalogi z
innej partycji, Win2k na NTFS zawsze bedzie widzial partycje FAT32,
odwrotnie raczej nie, moj Win98 nie widzial NTFS

Pozostac na WIN98SE czy przejsc(a moze 98 i 2000 na jedny PC?)?
- moze lepiej przejsc tylko na win2k? - to bardziej polecam

pozdrawiam,
press
Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował.
Mark Twain