Re: TNT2 pro VS. Geforce 2 MX

Autor: Rafal (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 18:28:55 MET

Uzytkownik "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Zalezy od rzesty sprzetu, poza tym 3DM sie nie sugeruj za bardzo.

chodzi mi o same karty, wiem ze od sprzetu zalezy, ale moze jest ktos kto
sie przesiadl z TNT2 PRO na GeForca i si emoze wrazeniami podzielic

> NIE !
a tu to nie wiem, bo mialem chwile PixelView M64 i nawet mi sie spodobala
(miala ladny, ostry obraz), z tym ze chcialbym cos szybszego i juz na
"dluzsza" chwile

Rafal