Re: Nagrywarka

Autor: Bartek (bart1awo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 17:48:36 MET

Warto. Zwlaszcza za tak mala kase.
Mam takiego i nie mam najmniejszych zastrzezen .
Teac robi bardzo dobre nagrywarki, w warunkch domowych
pratycznie niesmiertelne. Jesli nie potrzebujesz nagrywarki do
masowej produkcji plytek, a do zastosowan domowych i wystarcza
ci predkosc zapisu 4x (mi wystarcza), to IMO jest to dobry wybor.
Poza tym niezle spisuje sie jako cd-rom - jest bardzo cichy i czyta
praktycznie wszystkie plytki, nawet bardzo zmatowiale (porysowane)

pozdr, Bartek