Re: Upgrate LX

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 14:59:51 MET

> to nie watp!
Juz nie watpie ale widac nie zrozumiales tego co chcialem powiedziec.
Npisalem ze JEZELI bedzie mial regulacje napiecia to spox a jezeli nie to
nic mu to nie da.
Teraz kapujesz? Czy jeszcze cos powtorzyc?
>na moim lx6 (juz nie moj :) mozna nawet celka II przez
> abitsloket III wladowac (celek 2 600 chyba) jak sie ma markowe mo-bo to
sie
> ma dobre wsparcie.....
Przeciez o tym tez pisalem :-))) I po co po mnie znowu powtarzasz? :-)))
Przykre.

--
             The EaGle
The Legion of Voyagers