Dźwięk i słuchawki

Autor: Tomek (ati_at_poczta.fm)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 12:15:25 MET

Cześć !!

Możecie polecić mi jakąś tańszą kartę dźwiękową,
(PCI) która bez problemów wysteruje słuchawki??
Miałem jakąś na FM801 ale to co się z niej wydobywa
trudno nazwać dobrej jakości dźwiękiem (jakiś przydźwięk,
szumy...) - piszę oczywiście o podlączeniu słuchawek
bezpośrednio do karty.

Słyszałem, że SB128 ma zworkę przełączającą wyjście
line out na speaker out ale dźwięk z niej też nie jest
najlepszej jakości...

Mam na myśli oczywiście karty z "dolnej" półki cenowej.

Pozdrawiam

--
ati_at_poczta.fm