FDD 3.5" 720kb (PC>KORG)

Autor: willy (wilson_at__DO_KOSZA_interia.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 13:09:28 MET

Hi,
mam problem, bo moim syntezatorze niewyraznie zachowuje sie stacja
dyskow (720kb). Po skonczeniu formatowania dyskietki wyskakuje blad.
Jak probuje odczytac dane na dyskietkach nagranych wczesniej (jak bylo
wszystko OK), to po zakonczeniu czytania danych tez wyskakuje blad,
ale dane jednak sa wczytane na klawisze.
Dyskietki nia formatowane maja inny format niz stacja PCtowa (tzn po
wlozeniu jej do PC nie widac plikow), ale sa programy dzieki ktorym PC
moze przeczytac dyskietki sformatowane (z naniesionymi danymi) na
klawiszach.
Mam nast. pytanie: czy te stacje mozna podmienic (mam PCtowa 720kb)?
(bo zdobycie oryginalnej bedzie chyba niemozliwe, biorac pod uwage
chocby koszty).

willy