raid

Autor: Jarek (brachj_at_polbox.com)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 12:28:44 MET

Bardzo prosiłbym o wytłumaczenie mi co to jest RAID w pl gl ABit. Do czego
to sluży. Poszukuję również opisów po polsku płyt Asus CUSL-2 oraz ABIT
BX133 RAID. Jakie sterowniki do Windows powinienem wgrywac do obu tych płyt.
Na tych krązkach jest tyle tego ze nie wiem co klikac. Zastanawia mnie
również jedna sprawa w plycie Abit w/w podłaćzyłem CD-rom na IDE1 a dysk na
IDE3. W tabeli gdzie pokazuje urządzenia Primary i Secondary nie wyswietla
CD-rom ale działa on w Dosie i w Windowsie? Mam jeszcze jedno pytanie ktore
mniej dotyczy płyt gł: Jak usunąc dane z płyty CD-RW. Formatuje sie ją jak
normalna partycje - przez polecieni format x:. Czy muszę do tego uzywac
innych programow. W chwili obecnej mam Nero 4.xxxx . Czy w tym rpgramie moge
to zrobic? Przy okazji jesli jest ktos w stanie przeslac mi pliki polskiej
wersji nero 4 (mam angielska a słyszałem ze takie pliki istnieja)
Z gory bardzo dziekuje za pomoc
PAWEL