Re: dysk 20 GB - jak podzielić najlepiej?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 12:04:19 MET

Hi!

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> napisales(as):

>Popieram, przy czym z lekkim ograniczeniem -- w profesjonalnych lub
>specyficznych zastosowaniach dzielenie może być przydatne, natomiast
>w normalnym domowym użytku gdzie raz się wszystko zainstaluje i już
>więcej nie grzebie podział na partycje może tylko przeszkadzać (choć
>zależy też to trochę od indywidualnych preferencji).

E-e... mialem 20ke przez ponad pol roq.. i 8,8,reszta jest dobrym
podzialem, raz ze oszczedza sie miejsce (w stos. do niepodzielonego),
2 ze lepiej mozna zorganizowac dane (np. ja mialem na pierwszym winde
i progi, na drugim gry a na trzecim media - mp3, obrazki itd.) a 3 ze
jak trzeba sformatowac dysk systemowy to obywa sie to bez bolu.

--
Pozdrawiam !!!
MGB