Odp: Problemy z grafiką

Autor: Wojciech Hirschler (hirsch_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 11:24:20 MET

> mysle, ze jest to grafika - sterowniki lub moze jest uszkodzona sama =
> karta, wloz inna, zainstaluj stery i zobacz co bedzie sie dzialo... =
> metoda prob i bledow...
> bar

Grafika ma sterownik chyba odpowiedni - próbowałem kilku i nic to nie
zmienia. Włożyłem kartę do innego kompa (ABIT BE6 Cel400) i działała bez
problemów.
Niestety nie mam dostępu do innej karty na PCI żeby sprawdzić czy są te same
objawy.
Okna przestają się sypać tylko gdy w właściwościach ustawie brak
przyspieszenia sprzętowego.
Sypią się pod win 98 ,95 - to też nic nie zmienia.