Re: PROBLEM

Autor: MarcinJM (marcin.marszewski_at_inetia.pl.skasuj)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 10:45:36 MET

raczej niewielki blad na CD
Ja zawsze robie tak (a montuje komy od wielu lat):
tworze na sformatowanym HDD kat. c:\inst
przegrywam do niego z CD kat z instalka (X:\win9x)
i uruchamiam instalacje z HDD
Dlaczego? poniewaz instalka windy jesli napotka jakikolwiek blad to nie
wiedziec czemu nie probuje go razwiazac (sprobowac jeszcze raz) tylko sie
wyp....
Jeszcze jedna zaleta: w momencie ponownej instalacji po prostu kasuje
WSZYSTKIE katalogi z dysku, oprocz INST i uruchamiam instalke i jest
znacznie szybciej
POzdro
MarcinJM