Re: Skaner Plustek P12, Win 95 i problem z instalacja ???

Autor: Jary (jary_at__spam.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 09:23:42 MET

> Juz wiem na czym polega nasz problem ja ogladam ta strone w HTML'u a Ty we
FLASH'u i te opisy
> strownkow sie roznia, co jest dla mnie jeszcze wiekszym zdziwieniem
????????? Tak jak napisalem
> wysylam Ci obie strony na priva, obejzyj sobie :)

Bylem, zobaczylem. Faktycznie na plytce z softek jwst napisane, ze sa stery
do windy95 a faktycznie ich tam nie ma :-(, w instrukcji sa sprzeczne dane
tj, raz, ze sa stery a pod koniec w problemach, ze trzeba do win95 sciagnac
stery ze strony czyli namieszane. Na stronie rowniez bledy poniewaz przy
sterownikach do win95/98 jest napisane, ze sa do P12 a faktycznie sterownik
jest do U12 (poznac to po nazwie pliku usb<costam>.zip . Jak sciagalem to
szukalem tylko do win95 i znalazlem bez a Ty chciales nowsze w95/98 i nie
zwrociles uwagi na nazwe pliku. Jednym slowem niezle namieszali - wyslalem
im maila z "podziekowaniami" za profesjonalizm :-))).
PS. Twoje maile nie dotarly poniewaz moj ares jest fikcyjny (for spam).
Pozdro.