Re: Jaki Geforce2 MX z bardzo dobrym obrazem VGA i TV ?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 02:02:15 MET

Hi!

Krzysiek_ <krzysiek_24_at_wp.pl> napisales(as):

>wydaje mi sie ze w najlepszym wypadku 450zl. netto i hurtowo za Else na MX2,

Brutto na gieldzie w wawie jest MX na gwarancji za 460.

>to ciekawa opinia, czy z MX'ami jest cos nie tak??

Generalnie:
1. maja gorszy obraz niz GF DDR
2. Roznica miedzy ELSA a reszta marek sie w przypadku GF2 zaczyna
zacierac

>bardzo mozilwe , czy moglsbys cos wiecej napisac? czy ta gorsza jakosc to w
>porownaniu do np. S3Trio, RivyZX czy Matroxa G400??

Do ELSA Erazor X2 w tym przypadku... Matroxa nie ma sensu brac pod
uwage, nic mu prawie nie dorowna :)

>własnie przymierzam sie do zakupu i to co napisales dalo mi do myslenia,
>przy okazji, jak w Twoich testach wypadl Creativ na MX2 ? (o ile go testowales?)

Ja testowalem Cerative MX DDR, Creative Annihilator Pro (GF1 DDR) i
ELSA Erazor X2 :)

--
Pozdrawiam !!!
MGB