Re: Lexmark Z32 czy HP DJ 640 ?

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 01:50:19 MET

> mam zamiar kupić któršś z tych drukarek,
> proszę o opinie dotyczšce kosztów eksploatacji i jakości wydruków,

W Vobisie jest promocja na HP 840, ok. 560 zl o ile sobie przypominam,
Nie zastanawiaj sie naprawde warto kupic HP840 po pierwsze jest
oszczedniejsza wiec na atramencie sie za jakis
czas sie zwroci, po drugie seria HP6xx nie byla zbyt udana, glosno
pracuja, wolne i sa duzo bardziej zawodne niz nowe 7xx, 8xx i
oczywiscie9xx,

a o lexmarkach, dobrze Ci radze zapomnij, szczegolnie o tych tanich

Krzysiek