Re: Tanie nagrywarki

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 21:25:04 MET

 "Radoslaw Sokol" news:3A7194B8.DD75826D_at_iname.com

A jak w takim razie zapatrujesz się na sprawę trwałości nagrywarki przy
nagrywaniu CD-RW (które jak wynika wymagają większej mocy emisyjnej lasera
niż CD-R). Czy CD-RW bardziej niszczą laser ?
Według mnie tak, tylko że nie wiem jaka dokładnie procentowo jest to większa
moc w stosunku do CD-R, bo jeżeli to jest kwestia kilkudzięcięciu procent,
to można sobie darować takie różnice.

--
Tnijcie cytaty, bo modem niewyrabia !