multi i/o

Autor: n0e (n0e_at_kki.net.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 22:03:59 MET

witam!
przez spalony port rownolegly na plycie zmuszony jestem do uzywania
karty multi i/o. w zwiazku z tym pytanie: czy to ustrijstwo trzeba
najpierw jakos ustawic (autoexec.bat ?) czy po prostu samo zacznie
dzialac. u mnie po wlozeniu karty (i odlaczeniu myszki z com1) widzi 4
porty szeregowe i 2 rownolegle tak jak trzeba, lecz jesli do ktoregos
z portow szeregowych (czy to oryginalnego na plycie, czy na karcie)
podlacze myszke, to przestaje widziec jakiekolwiek porty szeregowe.
jak zmusic te karte do prawidlowego dzialania. dzieki za wszelka
pomoc...
                       n0e
                  n0e_at_kki.net.pl
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn