P O D S Ł U C H U J Ą N A S???

Autor: COMPEL (compel_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 21:46:18 MET

Proszę o radę i pomoc!

W mojej firmie korzystamy z poczty elektronicznej, mamy komercyjne konto na
Multinecie, dostęp przez 0,202122. Dwa tygodnie temu moja nowa pracownica zg
łosiła obsługującemu nas informatykowi, że to konto nie działa i żeby pokaza
ł jej jak odebrać pilną korespondencję od kontrachenta ze strony poczta.fm.
Informatyk przeprowadził wywiad i dowiedział się, że:
kontrachent powiedział pracownicy, że firmowa skrzynka nie działa, dlatego o
n założył w tym celu skrzynkę na poczcie.fm, podał jej nazwę i hasło i kazał
jej poprzez tą skrzynkę komunikować się z nim.
Informatyk sprawdził firmową skrzynkę - działa!
Powiedział więc pracownicy, żeby podała kontrachentowi jeszcze raz dokładny
adres i korzystała przy pomocy Outlook'a wyłącznie z firmowej skrzynki.
Dziś był informatyk i zauważył, że pracownica nadal używa poczty.fm. Ten kon
btrachent telefonuje do niej i mówi jej kiedy ma coś odebrać i kiedy wysłać.
Gdy powiedziałem informatykowi, że ten kontrachent nie ma swojego komputera
i koresponduje z nami z kawiarenki internetowej, informatyk powiedział żebym
uważał.

Zaniepokoiłem się. Czy rzeczywiście moje informacje są zagrożone?
Jak to sprawdzić? Jak się ustrzec?
proszę o informacje na magyarin_at_poczta.onet.pl
Dymitr K.