Flatron Geometria Obrazu

Autor: Michal Wojcik (mag_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 21:22:43 MET

Witam
Mozliwe ze temat byl juz poruszany ale niestety nie udalo mi sie znalezc
odpowiedzi na to pytanie.
Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z serwisem LG ?
Od paru misiecy posdam Flatrona 795 FT Plus. Do niedawna wszystko bylo w
pozadku tylko ze pare dni temu rozjechala mi sie geometra obrazu i nie
jestem w stanie jej ponownie prawidlowo ustawic. Czy ktos sie orientuje
jak wyglada sprawa oddania monitora do serwisu w celu sprawdzenia tego ?
Jesli tak to do ktorego z warszawskich serwisow najlepiej oddc monitor ?
Pozdrawiam
Michal