Karta graficzna czy magistrala PCI? - problem, cz. II

Autor: B'Elanna Torres (belanna_torres_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 14:35:37 MET

Witam grupowiczów.
    Piszę o tym już drugi raz, ale na tamtego posta nikt nie odpowiedział,
więc próbuję szczęścia ponownie.

   Pojawił mi się dziwny problem. Kiedy uruchamiam komputer pierwszy raz
danego dnia, WinMe wlacza sie w
rozdzielczosci 640x480 przy 16 kol. (a normalnie - 1024x768 przy 32b kol.),
pojawia sie okno, ze plik sterownika wyswietlajacego elementy na ekranie nie
dziala i chce go aktualizowac. Aktualizacja daje zawsze wynik "najlepszy
znaleziony sterownik jest juz zainstalowany...". Kiedy klikam prawym
przyciskiem mychy na Mój komp. i wybieram Właściwości, potem Menedżer
urządzeń, pojawia mi się, że błąd powoduje Magistrala PCI. Aktualizacja jej
sterownika nic nie daje.
   Najciekawsze jest to, że jeśli, po uruchomieniu komputera w 640x480 nic
nie zrobię, tylko nacisnę RESET, to po ponownym starcie - wszystko jest OK.
A jeśli komputer uruchamiam 2 raz tego samego dnia (choćby 12 godzin
później) to jest wszystko OK. Problem zaczyna się dopiero następnego dnia.
   Słyszałam, że problem mogą stanowić stery do nVidia Riva TNT2 M64. Mam
zainstalowane dołączone do WinMe dostarczane przez Microsoft (dostarczane
prze nVidia siadały przy zamykaniu systemu). Zainstalowałam DX8 i nic to nie
dało.

Proszę, pomóżcie!

--
B'Elanna Torres