Re: ddr sdram i zwyk³y sdram

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 16:26:01 MET

Cze¶æ,

> Znaczy rozumiem ze o Q3 piszesz Krzysiu? :))

Nie Adasiu :-) Piszê o wiêkszo¶ci ... przynajmniej tych które odpalam ...

> Bo ja mialbym problemy ze znalezieniem gier ktore chodza przyzwoicie w
tych rozdzielczosciach na
> tych kartach :))

Trochê realizmu ... nie chodzi o to aby daæ ustawienia na max (mimo, ¿e
czêsto tylko stracisz moc karty a nic nie zyskasz). Z reszt± max_vis to
w³±czony FSAA :-)

Jak chcesz wystarczu obni¿yæ skalê o jeden z±bek dla wszystkich kart ...
lepiej? :-)))
DGCC ...

> Vindex

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."