Re: Witom :))

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 18:14:27 MET

Witam.

I oto
Użytkownik ">Maciej Fraczek<" <chrabcio_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

nauczywszy się wprzódy obsługi Ołtłuka...

> wlazlem tu z grupy pl.rec.komputerowe.sprzet
> mam nadzieje na mila wspolprace

Ja też mam nadzieję, ale uprzedzam, że nie podoba mi się
wysyłanie postów OT.

> ::))))))))))))

może lepiej jakiś kawał :-\

> PS:
> AMD to calkiem fajna kompania procesorowa :)))
I od razu wsadzamy kij w mrowisko...

[stupid mode on]
A bywasz na tam na bankietach? Może znasz jakąś miłą
panią z recepcji?
Z kompani, zawsze najbardziej lubiłem ko(a)mpanię buraczną.
[stupid mode off]

> Maciej Fraczek
> UIN 58484173
> chrabcio_at_poczta.onet.pl

Przynajmniej się podpisuje. Plusik +.

Pzdr.
Artur

PS. Jestem dzisiaj nie w sosie i mam muchy w nosie.