Re: out of system resources

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 17:48:37 MET

Witam.

Uzytkownik "Bartosz Rafalski" <bartek_at_finskog.com.pl> napisal w wiadomosci

> moze nie wystarczyc
> nie wiem co robisz na kompie ale ja mialem podobny problem na BX co
> prawda
> prz obrobcwe duzych skanow sypal sie system (wlasnie win98se) pod
> win2000 tego nie mam (narazie)

I prawdopodobnie nie bedziesz mial.
System resources nie ma nic wspólnego z iloscia RAM zamontowana w pececie.
Jest to obszar pamieci gdzie przechowywane sa rózne dane systemowe.
W 98 ma on AFAIK 64KB.
W 2000 jest to ~2MB.
Jedynym sposobem na ich zwolnienie w 98 jest wylaczenie wszelkich
niepotrzebnych
programików zasmiecajacych pamiec, to jednak moze nie pomóc - wtedy tylko
restart.
Mozna tez spróbowac utworzyc profil specjalnie dla jakiegos programu,
przeinstalowac
winde itp.

Jedyna pewna rada jest wymiana systemu na jakis NT.

Jezeli uzywasz kompa do zadan pólprofesjonalnych to pewnie
bedzie to dobra inwestycja.

Poza tym, to pytanie jak widac jest nie na te grupe.

Pzdr.
Artur