Zaawansowane zarzadzanie energia

Autor: Wojto (rownicki_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 13:50:36 MET

Czy moglby ktos wyjasnic mi dlaczego tak jest:
Po zainstalowaniu windy w ogole nie zostala zainstalowana "obsloga
zaawansowanego zarzadzania energia" (jest to w menadzerze
urzadzen>urzadzenia systemowe)
Bez tego nie mam np. mozliwosci przelaczenia kompa w tryb uspienia:-( jak
rowniez istnieja klopoty z zamknieciem systemu i wylaczeniem kompa.
Pojawia sie komunikat "teraz mozesz ...wylaczyc kopma" i nic, trzeba to
zrobic recznie.
Odznaczenie "wylaczaj szybkie zamykanie systemu" nie wiele daje - wtedy po
wybraniu "zamknij komputer" on sie po prostu restartuje"
CO ZA PIERD.....A WINDA!!!

Dodam ze system reinstalowalem dlatego poniewaz wsadzilem nowy dysk. Na
starym wszystko bylo o.k. Wiec gdzie jets przyczyna takiego stanu rzeczy?
Prosze o jkaies sugestie

--
Pozdrawiam,
Wojto                             mailto: rownicki_at_wp.pl