Re: ddr sdram i zwykły sdram

Autor: Szymon Bronkowski (szb_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 13:28:24 MET

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94r6kf$kpm$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik >Maciej Fraczek< <chrabcio_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:94q5h6$e1r$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> dokłądnie tak GF 2 MX są za wolne na takie pamiątki (przez co pamięci DDR
na
> tej karcie też wolno chodzą) !!! wystarczy zwykły SDRAM

o ile wiem, to Creative jako jedyny MX ma 64bitowa szyne i DDRy
reszta ma 128 szyne i SDRAMy
w sumie wychodzi na to samo - ale mozna napisac w cenniku 'DDR' i sie lepiej
sprzedaje
wiem, bo mnie na to zlapali :-)) a z karty jestem zadowolony i polecam - ma
zajeb.... sterowniki

pozdrawiam, Szymon