Re: Co sie stanie jesli zle wloze tasme do HDD?

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 12:05:32 MET

Duraleks wrote:

> Użytkownik "Karn" <karn_at_priv1.onet.pl> napisał w wiadomości
> tym
> >
> Napewno nic się nie stanie. Nie można w ten sposób ani stracić danych na
> dysku ani samego
> dysku.
> Pozdrawiam
> Duraleks

Nie wiem jak to jest z taśmą, ale ze zworkami to różnie bywa: Kiedyś na
Win NT 4 wsadziłem dysk na FAT-16 i źle ustawiłem mu zworkę (dwa dyski :
NTFS i ten na FAT-16 były oznaczone jako single). Windows przejechał mi
tak po tym FATie, że została sieczka - Ocalały partycje, ale dane na
nich nadawały się do skasowania.

Rafał