Pytanie o Abita i Celerona II 633 czemu nie dziale ?!!!

Autor: Toplibero (toplibero_at_toplibero.com.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 08:43:35 MET

Witam
Kupilem wczoraj Celerona 633 pcham go do Abita BE6 II z HPT 366 i dupa zbita
nie chodzi.
Wiec wkladam starego Cel 566, wchodze do biosu/soft zeby znalezc odpowiednie
ustawienie (66/9.5)
a tam fabrycznie nie ma mnożnika 9.5 (jest 8.5, 9, 10, itd. ).
Probowalem rozne biosy terez mam BEHUH128 ale i tak nie ma mnożnika 9.5.

 Jezeli przelaczyc sie na user i chciec recznie wszystko przestawic wybor
mnoznika 9.5 sie pojawia ale komputer i tak
nie wstaje. (stad wniosek ze mnoznika nie ma).

Moje pytanie jest nastepujace, czy wszystkie Abity BE6 II maja te wade? czy
to u mnie jest cos walniete.

ps. procesor jest na pewno sprawny bo to juz 2 szt., sprawdzalem tez 2 rozne
przejsciowki i nic to nie pomoglo.

Zibi