Re: Komunikat przy uruchamianiu W98

Autor: Dan Yello (danyboy_at_maxi.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 08:34:03 MET

> To wylącz i włącz...za drugim razem powinno być już dobrze.

Za kazdym razem wyskakuje to samo...

Co

> A może Ci się zainstalował z Win98 inny sterownik karty graficznej- nie do
> takiej karty jaką Ty masz?...Sprawdź we właściwościach
Ekranu....Rozdzielczośc
> przez to może też jest inna?...

Do tej pory (czyli jakies dwa lata) wszystko sie instalowalo dobrze. Poza
tym, jak juz mowilem, Windows mi sie nie odpala, a z tego co zauwazylem
wywala sie juz po czwartym (jakims swoim) sterowniku...

Bede musial sprawdzic ta pamiec...

--
Pozdrawiam.
Danielo